6 Nisan 2009 Pazartesi

GÜZEL BİR GÜN...

Geçen gün, Usta arıcılar kovandaki tek bir çerçeveye bakarak bu arılar zır aç demişti de kovanda bal var diye inanmamıştım. Yerden göğe kadar haklılarmış. Bakın ne oldu.
Bugün değereli dostum Nurettin hoca ziyeretime gelmişti Giresun-Tireboludan. Fenni ve fiziki muyayeneden geçirmek üzere soluğu arıların yanında aldık. Kendisi bu hususta ustadır. Daha kovanın kapağını açar açmaz "arıları aç bırakmışsın dedi." Aklıma Hb, Uğur KIRAN, Ballı Baba, Unutmazsoy, Taşkın ve İlhami Uyar ustaların dedikleri geldi. Değerli Hb nin arıların diliyle söyledikleri zaten yoruma gerek bırakmıyordu. (Herbirine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.)
Hemen ilk müdahale yapıldı. Şurup verildi ve üzerleri kapatıldı. Arılar, bazı yardım kuruluşlarının dağıttığı kumanyayı kapmak için birbirini ezen vatandaşların durumunadaydı. Yetişen alıyoooorrrr.. der gibi. Arıların bu duruma düşmesinden kendimi suçlu hissettim. Şerbetten payını alan arılar keyiflendi.





Tıpkı bizim uçurtam uçuran prensesler gibi.

1 yorum:

  1. temel abi
    ismimizi anarak bizi onuralandırdın sağol
    diğer arıcılar
    kendileri kendini biliyor ben kendimi
    anlatacak olursam
    ben acemi bir arıcıyım ve arıları gözlemliyorum
    yaptığımız budur

    YanıtlaSil