9 Mart 2009 Pazartesi

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

Birkez ALLAH dese aşk ile lisan
Dökülür cümle günah mislü hazen.

Diyorya Süleyman Çelebi. Aşk ile ALLAH diyerek cümle günahlardan kurtulmayayı Cenab-ı Hakk bu mübarek gecenin hürmetine cümlemize nasip etsin.
2009 Yılında arıları ilk defa açıp kontrol ettim. Yiyecekleri azalmıştı, şurup verdim. Kovanın içinde rutubetten kaynaklanan küflenmelerin olduğunu gördüm. Bunu gidermek için de herhangi bir yöntem bilmiyorum. Elimde kabarmış çerçeve de yok. Yeni çerçeve vermeyi düşünüyorum.



Bizim herif de en az benim kadar arıları seviyor. Ama henüz arılar tarafından sokulmadı.



Başlık götürmemiştim. Birkaç tane arı sorti yaptı isede şekilde görüldüğü gibi paçayı kurtarmayı başardık.

1 yorum:

  1. Kandilinizi kutlar tüm müslümanlara huzur,sağlık ve esenlikler getirmesini dilerim.Emniyetci olduğunuza görede emniyet kurallarını sizin kenara atmamanız gerekmezmi,iyi çalışmalar kolay gelsin.

    YanıtlaSil